PinkFord Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Hei. Var å hentet en 1973modell Coupè fra en dyster skjebne. kjørte forbi en plass der det var grovinnsamling for søppel her i nord norge, å der sto det 2 biler. den ene var en gammel Opel record/ascona elrn... den andre var en gammel Ford Taunus Coupè, å som ford elsker, slo hjertet tre ganger fortere. den måtte jeg ha! fulgte traktorsporene til det huset der bilene tydeligvis hadde stått, å banket på! der pratet jeg med den gamle eieren av Forden,som sa at jeg skulle bare ta bilen hvis jeg ville, gratis. nå er jeg eier av en taunus! det meste av delene var der, unntatt halve motoren å høyre bakrute. Så nå har jeg lempet ut resten av motoren, å den blir erstattet av noe større. innvendig var den helt grei, trenger eneste nye stoler foran. har ribbet den innvendig nå, å tatt vedlikehold av interiøret, med vasker å sollys:D er litt rust i gulvet, samt venstre ytre kanal må byttes, men det fikser man med noen timer sveising.. Høres dette ut som ett greit prosjekt, eller er det bare å glemme? har stått i ro siden 87, under tak, men likevel med ene vinduet borte.. Takker for svar, å er det spørsmål, gjerne still:D Siter Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;) Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFord Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 e d ingating liv her? :D har på begynt arbeidet me denna, men må hente mæ sveiseapperat t hælga, å da e rusta fjærna ;) motorrommet e reingjort, å hold på å leite etter donorbil (gammeltypn sierra 2.0L ønskes kjøpt) å da kommer det motor, gir å nytt bakstell på. har inga hast med å få bilen på veien, men e nu artig å ha no å henge fingran i! Siter Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;) Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FORD-RS Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 bilder???? Siter *Ford sierra 2.0is -86(solgt) *Ford sierra 2.0i clx stv -92(vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFord Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 får ikkje tell å legge ut bilda, har inga anna plass på nette å lægge dæm... forslag? Siter Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;) Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Lag deg en konto på http://www.photobucket.com, der kan du laste opp bilder :) Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Lag deg en konto på http://www.photobucket.com, der kan du laste opp bilder :) Eller bare bruke vårt eget ? Der kan du hive inn tusen bilder av den kule Coupéen din. Håper du får restaurert den på en grei måte. :) Hvis du kikker i prosjektforumet finner du en Coupé til. Men jeg synes du skal ha tråden her jeg. Kanskje det kommer til flere etterhvert? Er mange skap-Fordere her ama. ;) Men nå skal jeg tipse om bilen din i \veteranforumet. :pimp Sjekk bilforumets-veteranbiler-lenkeliste-til-de-enkelte-bilene.html Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Er det 2,0 ohc orginalt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1granada Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Kommet langt? Venter i spenning...:happyhappy: og lykke til videre. Tror han sa det var 1,6 originalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powered By Ford Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Ja, det var disse bildene ;) Siter Taunus Coupe 72' (Prosjekt) Ford Taunus GXL 73' Ford 17m 70' Ford Mondeo Stv. Ghia 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurd90 Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Hei. Fine de gamle taunusen! Vurderer en selv snart. Fått gjort no mer med den? Som andre har nevnt her: Vi trenger bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg