kimosabi Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 F40`n har helt rå motorlyd.:-) F50`n låter som ei bie. Egget i fint driv på Road America. Powerdrift.:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 noen bilder til...jeg er ikke noe fan av overklistra biler men jeg gjør no litt me di:) kommer bilder av en clio v6 som jeg synes ble dritfet Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 kan noen legge meg til som venn på forza?? har ingen å kjøre med LoftedDaniel23 Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Noen flere bilder ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 wanna be gatebil Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Tatt fra øverste side på photobucketen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Er vel R32 motor og drivverk.. Maks trimmet Åssen får du r32 motoren inn i den gamle golfen a ?? går det ann å bytte motorer på andre biler oxo ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Åssen får du r32 motoren inn i den gamle golfen a ??går det ann å bytte motorer på andre biler oxo ? Enkelt og greit.. Det er snakk om Golf R32 forresten. Du går inn på tuningdelen, motor, så heeelt til høyre, der kan du på noen biler bytte motor og drivverk.. F.eks Få Saab 9-3 til å bli bakhjulstrekk, få S2000 drivverk og motor i en civic, etc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 R8 va rå både å drift me å kjør fortfort;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiashel Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hvor får man tak i de gamle bmw'ene og urquattron a? Siter Benzo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hvor får man tak i de gamle bmw'ene og urquattron a? De må du kjøpe over xbox live.. såkalte DLC pakker.. Tok 2 bilder på lørdag.. Toyota 2000 m supra mk4 motor.. Lå i 222 km/t så rett som jeg klarte i 4 gir på bildet der.. (spinner straks turbotrykket er oppe, så godt som uansett gir) Luftet og min første driftebil.. Fant ut at jeg hadde helt annen kontroll på instillinger etc nå, så jeg endret hele oppsettet og fikk den mye bedre på kort tid.. Morsom sak dette au.. Selvom jeg storkoser meg mest med klasse D driftebiler for tiden. Evnt så kjører jeg mest rundetider når jeg kjører raskere biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 nån som kan pm meg ett brukanes oppsett på e36 m3 drifter?? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 jaja :( da tok xboxen kvelden :( det lyser 3 lamper på power knappen... så da må vel til rep.. Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 nån som kan pm meg ett brukanes oppsett på e36 m3 drifter?? http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/161300/ShowThread.aspx#161300 F.eks.. MERK:! Jeg er som oftest IKKE enig med de oppsett som er skrevet inne på forzamotorsport.net, denne så ikke så ille ut, for som oftest så skal de ha den største turboen, og så mye hk utav motor som mulig.. De har også som oftest veldig lav % på sperra.. Meen.. Smak og behag... (snakker her om e36 oppsettet som du kommer til fra den siden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 nån som kan pm meg ett brukanes oppsett på e36 m3 drifter?? 75 - 40 på diffen og ca 450HK i motoren, med så liten turbo som mulg(Velg heller presse om det går), er en god kombinasjon! Pluss camber på 3.2 forran og 1.8 bak. Ellers så må du føle deg litt fram! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg