OlavF Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Min første paintjob. Min andre. Min tredje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-€mil- Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Prøvde igjen, elendig resultat igjen synes jeg:flushit: BTW Sendt deg en melding Hansien, skal jeg bare sende over bilen eller? Siter 98' Volvo V70 2.5T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 litt "drifte" bilder.... Opel... BMW Toyota Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpool94 Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 litt "drifte" bilder.... BMW kunne du sendt meg den painten kan betale 500 k eller mer hvis nødvendig Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 litt "drifte" bilder.... BMW kunne du sendt meg den painten kan betale 500 k eller mer hvis nødvendig den er låst ;) du finner sikkert en i AH som er ulåst :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpool94 Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 den er låst ;) du finner sikkert en i AH som er ulåst :) ja gjorde det betalte 250-300 k for den ulåst Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 (endret) se der ja, fått solgt noen flere biler? hehe for de som husker truenoen ;) så har vinylen tatt en liten vandring... prøvde på noe kunsterisk?? stillestående med litt fart ser jeg trenger å gjøre noen justeringer... hehe PS: dette er ikke samme bil som er brukt før, bare en lik en... den andre er solgt :) Endret August 10, 2009 av Krepsen80 Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Riking! Jeg i Ferrari. Uheldig å kræsja i konusen. Ikke helt original! Etter en måned med Vinyls! Tester nybila! Etter 3 Måneder! Første bilen i Paint! Etter 6 Måneder. Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 øver på drifting... redskapet.. prøver å komme inntil veggen klarte det ikke helt? måtte jo prøve med en annen bil :) blir vel med å øver litt ikveld? Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Noen flere bilder 4WD Drift! Easy! Synes det så litt ekte ut; men er nybegynner i foto. Lagde nytt design på Mazdaen! Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpool94 Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Noen flere bilder 4WD Drift! Easy! Synes det så litt ekte ut; men er nybegynner i foto. Lagde nytt design på Mazdaen! bra biler men noen som er med på litt drift ? Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liverpool94 Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 most wanted bmw'en :P fast and furious skyline r32 tokyo drift fairlady vet ikke hva han heter. måtte få denne også til å steile Siter liker og drifter på forza og steiler også med noen av bilene f.eks f40-renault 5 turbo og ca 7 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 praktisk talt steilende hest på den nederste. har alltid visst at det hadde dobbel betydning =P Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 et fra nattens drifterunde: 200km/t+ drift gjennom hele første sving på montegi speedway tenkte jeg skulle lage en drifte audi dette var det jeg startet med dette endte jeg med Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 ble stille her nå, er dette pga at sommeren er over?? hmm øver fortsatt på dette med drifting, men kan ikke helt bestemme meg for 1 bil... gikk ikke bra dette, kom nær veggen rett etter bilde ble tatt :s her gikk det bedre :) en som ikke likte seg i røyken... hihi Så litt fra BFTCC: Asia: RWD FWD AWD Amerika FWD FWD AWD Europa AWD RWD FWD Ser ut som om jeg må finne meg en ny US bil med RWD og bytte den ut med PT'n... hehe Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg