turbo_fever Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Par til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 En liten runde med Forza ;) 3 deltagere Meg, Nighthawk12 og Roar89 Meg og Hoccy for et par dager siden ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Ble fet den bilen din Turbo_Fever:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Noen som har prøvd LFS? og R-factor? Hvordan er dette spillet i forhold til de 2? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Tenker da mest handling?!,. Virkelighets grad i dynamikk og hvordan bilen oppfører seg ?! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Tenker da mest handling?!,. Virkelighets grad i dynamikk og hvordan bilen oppfører seg ?!dette er overlegent Robert.. kom til nannestad å prøv det med ratt,pedaler og 50" tv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 hehe... Har nå selv G25ratt og spiller på 40" på rommet, men jeg sliter veldig med at det er så urealistisk dynamikk spesielt på Rfactor.. mens mange andre spill er at du omtrent skal snurre 900grader og rette deg opp igjen uten problem Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Da er Forza 2 spillet for deg. :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 (endret) Prosjekt Boxer før lakk etter lakk Prosjekt Drift/Grip (bilene er kjøpt på AH) Drift (R390 motor) Grip S998 har et Drift/grip proskjet på gang men er ikke helt ferdig... Endret Februar 16, 2009 av Krepsen80 Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 hm... noen som har en sånn lazy spillekveld der det kan gå an å teste? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddydrift Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 (endret) vis det er noen der ute som driver å spiller nå så legg meg til: Skj3flo heter jeg. har ikke mic akkurat nå men skal kjøpes så fort som mulig:P Endret Februar 15, 2009 av Teddydrift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 er bare å legge meg til ;) samme nick som her :) Grip eller Drift samma det... hehe mic er foretrukket men husk at dette er en bilde tråd :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 dette hørtes kinky ut.. brukere dere webcam å eller?! hahaha Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Jeg og Gimmi kjørte igår:) pfft.. og dere ler av at jeg har grønne felger på bilen min lissom! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 hm... noen som har en sånn lazy spillekveld der det kan gå an å teste? Bare å komme innom det! Er bare 40mil :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg