aerdftyhui Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 noen bilder av en bil jeg designet selv til min lokale gatebilklubb med logoen på seff :) Nice one :D Vi har en nice logo^^ Må si jeg vurderer sterkt å gå til anskaffelse av spillet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Noen som har drifting specs til bilene her? mener å huske det er en side her eller noe hehe men er litt usikker... vært kult å fått satt på riktig specs :) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Noen som har drifting specs til bilene her? mener å huske det er en side her eller noe hehe men er litt usikker... vært kult å fått satt på riktig specs :) Vel du finner setups her... http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/161300/ShowThread.aspx#161300 Men finnes ingenting som heter riktig specs.. Det som noen liker, det kan andre mislike.. Og etter min mening så har mesteparten av bilene i den topicen alt for mye motor. Blir ikke no fin og stabil bil da.. Men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finito Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Bare og adde meg: SmallerBody Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 lagt ut tilsalgs nå på auction house: Trenger penga;) Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 hvor finne jeg bilkjøpehus?? har live å laget profil som skulle være online men når jeg skal multiplayer får jeg ikke alternativt som live..hva har jeg gjort feil?? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Nå har jeg vært innom xbox live, og sett på alle bilene som folk har lagt ut til salgs. Og her kommer spørsmålet. Hvordan får man til å lage så syyyk dekor som så mange lager på bilene sine? Men animefigurer og div.? Har tenkt meg blå på det i det siste nå. Utrolig mange supra RZ som ligger ut med syk dekor. Bruker de datamaskiner og flytter tilbake? Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 nei. Alt er gjort i forza sitt designprogram. Du må bare trene og feile masse ganger. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel4ever Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 finner filmer av det på youtube....så kan du bare sitte der å klø deg i hodet på hvordan di gjør det:P Siter http://www.bilforumet.no/astra/197361-astra-coupe-oppdatert.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 berre lurer på ein ting, for å laste ned packene eom er komt til forza, må du ha MS points for å kunne laste dei ned ? Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 berre lurer på ein ting, for å laste ned packene eom er komt til forza, må du ha MS points for å kunne laste dei ned ? På det meste som finnes behøver du vel rundt 400-500 ms points ja..Men mener å huske at det er minst 1 gratis bil, og kanskje en gratis bane og.. Husker dårlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 På det meste som finnes behøver du vel rundt 400-500 ms points ja..Men mener å huske at det er minst 1 gratis bil, og kanskje en gratis bane og.. Husker dårlig.. kunne godt tenkt meg deid bilen som er i packene.. noen som veit kor mange som er komt ut ? har sett 2 stk Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Alle er gratis nå mener jeg å huske, fordi alle bilene + dlc biler og baner kommer i platiniumversjonen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito_123 Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Mye pjatt og lite bilder her nå synes jeg :D Siter 00' Golf IV V6 4Motion 03' Honda Hornet 900 X 91' Ford Sierra Cosworth 4x4 X 91' Ford Sierra 2,9i GLS X 83' VW Polo 1,2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Så sant så sant: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg