Hoccy Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Kjører jo ti sekunder fortere per runde så det går litt fortere ja! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 I dag så skjedde det verste som noen gang kunne skje: Det førte til at jeg måtte slette Forza-profilen min med 300+ biler og 1 million cr.. Så må jeg bare begynne på nytt, og om noen av dere har lyst så kan dere sende meg en bil dere aldri bruker, jeg trenger alt fra Civic til Corvette. Helst A-U da velogmerke. Samme har jeg fått.. det er nok den største grunnen til at jeg ikke har spillt forza2 på en stund. Du har sikkert solgt masse biler på AH. Da hender det at du får den erroren. Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 hvis noen vil ut å skli er det bare å adde meg:) GT: Tjock1 :) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 har forresten et par biler til deg jeg også urabus:) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Kan gjerne adde meg også... Tag: Kimgyver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 JEG ER LAT! Set #3 First, some random Tsukuba shots: Then, a photoshoot with 911's: And then, two SL's: None of the photos has been edited, just resized. Comments? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supra 4-life Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 har golf 2er med 560 kw og 9.5 på aks! :D men hvor mye er 560 kw? og den veier 900kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 http://www.imperialtometric.com/conversion_en.htm 802.noe i følge denne her.. men vis du skifter fra km/ til miles/t på spillet får du hp i stedet for kw.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Jeg har 660KW i min golf tror jeg. Bruker den til å spinne piruetter med: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supra 4-life Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 men åssen velger jeg åssen motor jeg vil ha i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 men åssen velger jeg åssen motor jeg vil ha i bilen? Inne på tuningdelen, der du kan trimme motor.. Så er det helt til høyre på den menyen der.. Husker ikke nøyaktig hva det står.. men alle biler kan ikke bytte motor og drivverk, men de som kan det kan kun bytte til noe annet innad i sortimentet til det merket.. F.eks Civic med Integra/S2000 motor/driv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Prøvde med med 4wd drifting i går, ble en artig liten bil; Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjelcus Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 feita golf Siter FULL RULLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Du må lagre bildet og laste det opp til f.eks http://www.photobucket.com . Vi kan ikke se det. Litt oppdatering: Dette bildet kom på andreplass i en konk på fm.net: Dette bildet kom på delt tredjeplass i en konk på fm.net: Dette bildet kom på en tredjeplass i en konkurranse på FM.Net: dette bildet kom på en annenplass i en konkurranse på FM.net: Dette bildet kom på en førsteplass i en konkurranse på FM.net, og var også coveret på en pitpass-report: Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Du må lagre bildet og laste det opp til f.eks http://www.photobucket.com . Vi kan ikke se det. Dette bildet kom på en førsteplass i en konkurranse på FM.net, og var også coveret på en pitpass-report: Det bildet fra den "ekslusive" photoshooten våres? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg