turbo_fever Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 ka det va pellare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 haha:phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 står heile løpet der med full rus. jævli slitestærk motor må jeg bare si haha bra. må være da det hang seg i loadinga for meg :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Er det mulig å sende en bil som er kjøpt til noen som kun har xbox live sølv og ikke poenger til å kjøpe bilen? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Er det mulig å sende en bil som er kjøpt til noen som kun har xbox live sølv og ikke poenger til å kjøpe bilen? Ja, så lenge det mennesket er koblet opp på nettet med boxen.. "Gift car" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 dumt spm: hvor finner jeg ALLE bildene mine? jeg får bare sett de 5 nyeste hver gang, men idag tok jeg litt over 15 bilder som jeg vil se Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 dumt spm: hvor finner jeg ALLE bildene mine? jeg får bare sett de 5 nyeste hver gang, men idag tok jeg litt over 15 bilder som jeg vil se Du får bare se 5 bilder :S De blir overskrevet etterhvert.. Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 men ligger på xboxen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 hm, så dumt at de ikke har ordnet et skikkelig galleri med plass til 100 bilder eller noe Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 og en liten flytur i New York: og litt online sladding: Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Ja, så lenge det mennesket er koblet opp på nettet med boxen.. "Gift car" KANON! Noen som kan gifte meg m3'en og Sport Quattro? :) Sender tilbake en eller flere biler av samme verdi, slik at det jevner seg ut. Nicket mitt er bottolf. Vær litt gavmild da!! :D Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Håper på å møte Olehenri igjen, skal finne frem Forza 2 igjen og ta meg litt tid til å drifte på kjeksboksen :) Skifter nick til MasterKis i morgen tror jeg. Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Hehe, fant ett morsomt bilde fra ifjor på PCn :afro Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Håper på å møte Olehenri igjen, skal finne frem Forza 2 igjen og ta meg litt tid til å drifte på kjeksboksen :) Skifter nick til MasterKis i morgen tror jeg. møte meg igjen?? hehe Du kaller deg? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 KANON! Noen som kan gifte meg m3'en og Sport Quattro? :) Sender tilbake en eller flere biler av samme verdi, slik at det jevner seg ut. Nicket mitt er bottolf. Vær litt gavmild da!! :D Unike biler kan desverre ikke giftes.. Unike vil i dette tilfellet bety kjøpte biler for ms points.. Prøvde å gifte en e30 til en kompis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg