turbo_fever Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 kan man det og nå? kanskje jeg burde begynne å spille litt mer! jupp det kan man. kom i sisste uppdate det.. Kjekt å ha. pluss du kan skrive bio og slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 ok. Ikke at jeg kommer til å forske så altformye på det da! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 kjører endurace nå, så har straks 170k :D hehe, det gidder jeg sjeldent, kjett å la det gå, og sørge for å røre kontrollen hvert 5 min :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Go'bilen i kjent driv 1985 Toyota Sprinter Trueno GT apex C-549 189hp - 211NM 794KG 20% sperre Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 hehe, det gidder jeg sjeldent, kjett å la det gå, og sørge for å røre kontrollen hvert 5 min :P fant ut at den kan gå i ca 15min før den skrur seg av, så da er det jo greit nok :D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Legger opp bilde av en budsjettdrifter nå. Totale kostnader: Innkjøpspris 5k cr (original) tok ut vekt (måtte ha bur til drifting) justerbart senkesett (for hjulvinkler, og for å stive opp FOR mye) Racing girkassa for å få justert utveksling Racing clutch for å få skiftet gir i dag Racing LSD (100% acc/deacc) Merk, dvs at jeg har 125hk (96.9kw) tilgjengelig, og ca 150nm.. Ikke mye altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 noen med idag? blir første gang med norske folk :) tag'n min: NeonMuffler NOR Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 prøvde å joine "RSquattro", men det funka dårlig, mistenker at box'n kødder også, men mulig jeg bare har uflaks Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 hm, blitt invitert av flere folk nå, men funker ikke å joine :S kjipern ass. får ikke sett på det før i kveld, for jeg og en kompis skal ut å råne nå:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Da har du nok probløemer med NAT'en din, ligger en annen tråd om det her et sted. Ellers så er det jo bare putte xbox-kabelen rett i modemet. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 noen med idag? blir første gang med norske folk :) tag'n min: NeonMuffler NOR la deg akkurat til nå. Kan prøve å invitere deg etterpå når jeg er ferdig med et enduranseløp Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 La deg til jeg også, se etter Hoccy. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 hehe, det gidder jeg sjeldent, kjett å la det gå, og sørge for å røre kontrollen hvert 5 min :P Plugg i ladekabelen da vel, da står den på hele tiden! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Plugg i ladekabelen da vel, da står den på hele tiden! :) tror du jeg har giddi å kjøpt noe ekstrautstyr eller? :P :hide Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sp33dy Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 dont think so :) welcome to my club, sell design, mye lettere å tjene penger på sånnt!! Siter MB 190E 2.3 16v -85 MB 307D -87 Polaris IQ 800 -08 LFS drifter, Founder Of World Wide Drifters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg