Snitchie Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 skal se om jeg kan mekke litt på min Skyline i dag. Er ikke helt fornøyd med den. Digger custom bilen din der Momo. veldig gode farge kombinasjoner. Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Jupp.. Trodde at du hadde sett den før jeg.. Men du har kanskje kun sett 240z'en og bmw'en min... (maronixz) Tror jeg har sett den, men bare såvidt. Da la jeg iallefall ikke merke til at den var så lav ;) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Får tydligvis ikke lastet opp bilder jeg, eller får vel lastet de opp.Men hvordan skal jeg finne de igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Du må logge deg på http://www.forzamotorsport.net med Live ID accounten din. Da finner du de fem siste bildene du har tatt :) For å vise disse må du lagre bildene og laste de opp på nytt på en server som f.eks imageshack. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Driftebilen, med en liten kjapp lakkjobb :) Og litt fwd drifting, integra med litt mislykka camolakk :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Du må logge deg på http://www.forzamotorsport.net med Live ID accounten din. Da finner du de fem siste bildene du har tatt :) For å vise disse må du lagre bildene og laste de opp på nytt på en server som f.eks imageshack. har gjort det, men ingen tegn til bilder :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Bilene blir automatisk reparert etter hvert løp jo :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 lagde ett nytt leketøy. For morro skyld. Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Det blir i det heletatt mange morobiler til slutt på dette spillet. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Det hadde vært tøft om man måtte kjøpe nye deler hvis ting ble ødelagt under løp o.l, da vil man være litt mer forsiktig og ikke dælje i hverandre online f.eks :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 hvor lager du disse bildene og lakken på bilen? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Min Falken (Borla, hehe) 350z. Har bygget en Mustang med likt fargeskjema. Begge er trimma og fullrigga for drifting. Begge selges også :) Hiv inn et bud så skal jeg slenge bilen opp på marketplace og setter det som buyout ;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 hvor lager du disse bildene og lakken på bilen? som nevnt overalt før ang.forza så er det layer på layer på layer Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Evolicious. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Fin Delta, Banebil eller? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg