Audi Coupe 2,3 20v Q Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 hei! har noen spørs. har ett lite prob. med motoren min. 2,3 20v (7A) den går ikke helt som den skal til tider. særlig ved hardt gass pådrag på 3-5 gir. den "slutter" på en måte å dra, så plutserlig kan den komme igjen. kan dette være bankesensoren? viss, ca pris på den? Hvor får man kjøpt powerfilter sats til denne motoren? håper på svar! Takk på forhånd. mhv Siter * 00 Lexus is 200 TTE * Audi Coupe 2,3 20V Q. 90mod * Audi 80 1,8 s 87mod. solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 akkurat samme problemet på min. skjekka rotor/fordelerlokk/pluggkabler? mange sier det kan være bankesensorene jeg skal bytte mine i sommer og se om det forbedrer seg.. skjekk gjerne bilen med vag-com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi Coupe 2,3 20v Q Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 har skiftet plugger og hetter. men fånt akkuart ett stort hull i luftfilter slangen (den første delen) så kan nok ha noe med den gjøre. falskluft=( så bestilte ny. viss ikke det hjelper skal jg nok bytte bankesensor jeg også. sier ifra viss jg finner ut noe mer Siter * 00 Lexus is 200 TTE * Audi Coupe 2,3 20V Q. 90mod * Audi 80 1,8 s 87mod. solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 funnet ut av det? har samme problemet på min coupe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg