Eika Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 har kjøpt meg en samme bil som den under her... men trur kansje svart matt hadde vært ganske kult på den.. noen som hadde giddi å modda den? Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 jeg kan jo prøve vet ikke om det blir bra:well:men Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 er ikke så nøye om det blir bra bare jeg ser sånn ca åssen det blir Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Den er grå jeg mener svart eller hva jeg nå mener. skal ikke lakkere den Råsa å da:hammer Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 trur den vil se mye mer sinna ut svart matt enn råååsa... båten skal være råsa så trur det holder i førsteomgang :P Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg