Gå til innhold

fått på skjørtene(fikk til bilde og greier)

Ranger emnet

dirtyharry

Anbefalte innlegg

jeg syns det ble kanon bra. (enig?) endelig fått de montert.. ble mye mekking på slite deler før jeg fikk satt de på..

har 2 cm klaring når jeg kjører ned bakken fra huset hehe..

iskald beregning hehehe..

gleder meg å dra på harry tur om en måned..

hmmmm.. tenket slenge inn bilde men skjønte ikke mye av det.. hehe,, hjelp noen? fant det ut helt selv.. her er bildene... hvis det funker da..

audien_bakfra.jpg

audien_forfra.jpg

Audi A4 1,8TS 98 mod.

X audi 80s 1,8 88 mod

X audi 80 1,8 82 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 cm klaring er jo mye.. :p du har jo enda litt å gå på når det kommer til senking. Ja, en anna frontfanger hadde gjort seg..

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var pengene som gjorde at det bare ble lippe fremme.. hehe.. men er jo nice med RS4 fanger da.. :) grillen er orginal...

senking har jeg ikke tenkt så mye på... redd den blir plagsom lav på en måte.. bruker jo bilen hele tiden..

og er 3 km grus vei opp til hytten.. ikka altid den er like fin.. hehe..

er orginal lykter som står i men har sikklet på angel eays.. så kommer vel det ettervert.. :)

ringene bak ble tatt av for jeg måtte lakke hele luken oppigjen..;)

greier ikke besteme meg om jeg skal ha de på igjen.. 1,8T merket tror jeg at blir av.. litt kjekt at folk ikke vet hva som er i bilen..:)

Audi A4 1,8TS 98 mod.

X audi 80s 1,8 88 mod

X audi 80 1,8 82 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var pengene som gjorde at det bare ble lippe fremme.. hehe.. men er jo nice med RS4 fanger da.. :) grillen er orginal...

senking har jeg ikke tenkt så mye på... redd den blir plagsom lav på en måte.. bruker jo bilen hele tiden..

og er 3 km grus vei opp til hytten.. ikka altid den er like fin.. hehe..

er orginal lykter som står i men har sikklet på angel eays.. så kommer vel det ettervert.. :)

ringene bak ble tatt av for jeg måtte lakke hele luken oppigjen..;)

greier ikke besteme meg om jeg skal ha de på igjen.. 1,8T merket tror jeg at blir av.. litt kjekt at folk ikke vet hva som er i bilen..:)

Ja skjønner deg godt ang senking.. Når man senker bilen så blir det fort begrensninger på hvor du kan ferdes..

Angående den grillen så kan jeg fortelle deg at den ikke er original. Er vell en kamei-grill som er bytta ut mot den gamle grillen. Ville også beholdt bakenden helt clean som den er nå.

Er det quattro du har?

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kan vere han som hadde den før meg har byttet grill..

blir nok lykter og kansje grill som blir dete neste:)

om ikke turboen trengs skiftes.. syns det er litt variert hvor godt den tar.. men blir harry tur først.. da har jeg mange timer god kjøring å kjenne på om det er noe tull med turboen.

er nok bare fremhjulsdrift. går greit egentlig på sommerdekkene.. 225 bredde..

slipper på første gir men klorer seg akkurat fast på 2dre.. :)

men på vinter dekk med pigger e det litt verre når en skal kjappe seg ut i kryss og sånn hehe..

Audi A4 1,8TS 98 mod.

X audi 80s 1,8 88 mod

X audi 80 1,8 82 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider