dynaBel Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Glemte og vippe viseren over stopp pinnen da jeg skulle bytte skiver i speedo, nå vet jeg ikke hvor je skal sette nåla slik at det blir rett. har sett på et speedo med mph visning og der sto nåla midt mellom stopp pinnen og tripp teller nulstillern. har forøvrig et speedo som går til 220 Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerKrS Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg setter den et par mm nærmere nullstilleknappen enn pinnen. Altså like til høyre for midten. Stemmer bra med gps'en. Ca 5kmt over ved 100. (Dersom det er en liten strek helt i ytterkant av skiva bør du sette nåla sa den stemmer overens med den.) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 okei takk for svar, noen som har et bilde som viser hvor den skal stå? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Har du en eller annen mulighet for å sjekke farten din, GPS e.l.? Hvis farten din er for høy så må du flytte nåla lengre ned, er den for lav må du flytte nåla lengre opp. Egentlig veldig greit å stille på sålenge du ikke knekker nåla:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg