CrazyLoff Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Noen som har en lyd av en dumpventil? Tenkte og ha som meldingsvarsel på mobben :) Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigbha Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 http://www.bilforumet.no/mediaforum/102255-meldings-lyd-dumpventil-etc.html det skal være noen derkiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 har 3 stykker. legg ut nommeret ditt så skal jeg sende dem til deg. sender ubegrenset med meldinger =) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 har 3 stykker.legg ut nommeret ditt så skal jeg sende dem til deg. sender ubegrenset med meldinger =) Eller.... så har du bare lyst på nummeret hans:roll: Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Eller kanskje jeg er hjelpsom... Jeg kan også være en gal seriemorder som kommer å dreper han og familien hans i natt og uler mot månen mens jeg står der med voldsom ereksjon, og onanerer til minnene om den knivdrepte familien!(lite trolig) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Eller kanskje jeg er hjelpsom...Jeg kan også være en gal seriemorder som kommer å dreper han og familien hans i natt og uler mot månen mens jeg står der med voldsom ereksjon, og onanerer til minnene om den knivdrepte familien!(lite trolig) Hehe, tror ikke du klarer å gjøre noe sånt....skjønner ikke at mennesker klarer å drepe andre :S det går bare ikke, har erfaring (bare tuller):pray OT/ Du er nok bare hjelpsom dukenukem Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 minihansen har i allefall fått tilsendt meldingstoner. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Hehe, tror ikke du klarer å gjøre noe sånt....skjønner ikke at mennesker klarer å drepe andre :S det går bare ikke, har erfaring (bare tuller):pray OT/ Du er nok bare hjelpsom dukenukem Fort gjort at det svartner litt, og at man ikke tenker helt på konsekvensene... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Skurk, sender du til meg? :) 48 12 31 61 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 minihansen har i allefall fått tilsendt meldingstoner. Yes ! Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V.Marcil Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 kan jeg også få?:D 45 47 30 42 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg