urquattro-island Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 vel har fått tak i en ny liten urquattro som er kortet inn.. he he heldig jeg gitt... Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Skal det bli S1 Pikes Peak ut av denne eller? :) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Stili, hold den slik. Så har du iallefall noe som er unikt og man lurer på... SQ replica'er finnes det jo nok av. Men hva med info om maskin, understell og historie da??? Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 °burde holde den slik, originalt understell, bortsett fra bilstein rally dempere, spesial laget "propellershaft". Bilen har fullt bur, og har en standard 10vt motor, med turbo trykks ventil. Justerbar inne i cupeen, topppakningen röyk her forleden, eh litt mye booost:rockets jeg har bestillt fullt EFI system 034Motorsport, og nye grenrör, ny turbo og litt attaatt. skal se hvor langt jeg kan dran för han takker for seg, har 2 stk ferdige 2,6ltr stroker motorer liggende, som skal benyttes etterhvert. Da blir det pulvær... :omfg Den virker ikke i det hele tatt med kjtronic, det er bare "ikke no ikke no ikke no AAAllt..." Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Høres meget fornuftig ut med et nytt styringssystem! KE-jetronicen vil bare leke frem til 1.1BAR. Men, er strokerkit'et beregnet for NA motorer? Etter hva jeg har skjønt 20V høyeffekts løsninger er det ikke ønskelig med borr til 2.6L kontra borr til 2.5, da veggene mellom sylindrene blir for tynne og kan gi litt problemer etterhvert som man ønsker å hente ut effekt. Klart at KE-jet ikke er det aller gunstigste med tanke på respons, men en lett portejobb og en litt hurtigere turbolader samt skikkelig grenrør kan gjøre underverker på gamle 10V. Velger forøvrig ikke å gi kommentar på om du er heldig eier av kortet quattro... :D *med strokerkit mener jeg da at bunndelen har stroke for 2.5/2.6 og borr for maks volum... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 ja det er til ett 20vt bygge. Ikke til en 10vt. ja ok det hadde vært gøy og fått noen tips om, hvordan jeg henter ut mest av 10vt motoren, om du har noen gode tips eyelid??. Fikk en haug med deler idag fra 034Motorsport. Turbo, grenrør, ECU, og litt attåt....:win gleder meg som en unge til og begynne, he he. skal legge noen bilder inn av delene... Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 er noen:win Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 .... Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Morro dette her. Du får likosom tak i alt også da(missunlig) Skal bli morro å følge med på. Er ikke så mange som bygger "værsting" av 10v. Og de som har "verdens" heftigste lyd:pray Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Se her ja! 034 er absolutt det "greieste" stedet å hente seg 10VT trimdeler, alt man evt trenger finnes der. Ankerpunktet er og blir toppen, så en real bearbeiding på denne kan være et MEGET godt utgangspunkt om du skal ut over de 240/280hk. Tror det er veldig greit å se seg ut et konkret effektmål før du starter, ift hva du vil hente ut. For urquattro leste jeg at K26 motorene tjener inntil 400rpm tidligere spoolup med en portejobb. Så en portejobb og kulelagerturbo er GARANTERT noe som gjør motoren mer kjørbar, for videre effekter kan nok en tilnærming til gruppe 4 spec'ede ventiler hjelpe på i samsvar med en kurrant kam. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 dette blir bra, kommet noe lengere? Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 nei ikke kommet så mye lenger, har mye og gjøre på jobben, og nettopp flyttet. Men lover jeg skal snart begynne. Jeg vet jeg må få r... i gir. :hellothere: ny topppakning har ankommet også så nå, er det på tide og gjøre noe... :angry: Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Tja, nå har du vel omsider kommet deg hjem fra den litte turen i gamlelandet? På tide med litt updates, og kanskje noen bilder av den siste bilen i samlingen? ;) Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 ja det var en skikkelig go tur det, totalt 1700km kjört med den nye s2 n.:morph: skal pröve og faa lagt inn noen bilder, rimelig kjapt. Fikk satt i chippene igaar og det, ble en lovende forandring. 2stk chips fra en 200 audi med 3b motor, gaar som ett skuddangry2 Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 hei. Hva skal du gjøre med 10vt trimdelene når du putter 20vi shortyen? grenrøret og sprutet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.