Gå til innhold

ATV E-ton draco stjålet på ilseng/hamar, reg: FY8351

Ranger emnet


ZAbatmaN

Anbefalte innlegg

Ja som dere ser ATV'n i denne annonsa ATV er stjålet.

Denner er søstra mi sin, hun prøvde altså å selge den, men noen frekke idioter bestemte seg for at de ikke skulle spørre om å få prøvekjøre, eller betale for seg, de fant ut at de kunne heller ta den uten å si ifra...

hvis de som har stjålet den leser dette... takk skal dere faen meg ha!

Politiet forfølger saken. Men hvis dere kunne være så snille å gi beskjed hvis dere hører noe om noen som vil selge en atv moped eller noe sånt. eller hvis dere ser denne, den har altså reg FY8351.

Dere finner bilder på annonsen fra finn..

 

Den ble stjålet på torsdag 31.05.

 

Hvis dere hører noe, ring, send sms til nr 95965024(meg) eller 97680544(eier, bor på ilseng), evt send meg pm epost eller whatever.

 

På forhånd takk.

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja som dere ser ATV'n i denne annonsa ATV er stjålet.

Denner er søstra mi sin, hun prøvde altså å selge den, men noen frekke idioter bestemte seg for at de ikke skulle spørre om å få prøvekjøre, eller betale for seg, de fant ut at de kunne heller ta den uten å si ifra...

hvis de som har stjålet den leser dette... takk skal dere faen meg ha!

Politiet forfølger saken. Men hvis dere kunne være så snille å gi beskjed hvis dere hører noe om noen som vil selge en atv moped eller noe sånt. eller hvis dere ser denne, den har altså reg FY8351.

Dere finner bilder på annonsen fra finn..

 

Den ble stjålet på torsdag 31.05.

 

Hvis dere hører noe, ring, send sms til nr 95965024(meg) eller 97680544(eier, bor på ilseng), evt send meg pm epost eller whatever.

 

På forhånd takk.

 

Skal holde øynene oppe i området. Sure greier. :(

Mvh

Dan

 

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår