Gjest Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 God dag. Har lodda sammen boksen min, og mer har jeg ikke gjort fordi jeg tør ikke gjøre så mye mer.. Hehe.. Føler meg ganske på feil jorde akkurat nå så det hadde vært kjempe fint hvis noen har mulighet/gidder å hjelpe meg litt!? :) En PM med en msn adresse eller et tlf-nr hadde vært helt supert :) Hvis det er av betydning så skal det på en volvo turbo-firer :) Mvh. Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hva er det du egentlig lurer på? Om boksen din er riktig lodda sammen? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 det + hva jeg må gjøre for å få den klar til å settes i bilen. Derfor det hadde vært knall å kunne snakke med noen over msn så jeg er sikker på at jeg gjør alt riktig, istedenfor å lese på nettet og tolke det på min egen måte med litt halv-gebrokken engelsk! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Det er jo bare å spørre det, når du lurer. Du kan jo spørre meg på msn og hvis du vil. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg