haakka Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Jeg har en burgunderrød peugeot 405, som ikke ser ut i lakken. Har ikke så alt for mye penger til overs, så jeg tenkte å bestille ting fra http://www.autogeek.net; Hva trenger jeg av stasj fra de for å holde bilen helt ren og pen utvendig? da tenker jeg på diverse bilshampoo, svamper/polerkluter osv.. Forresten.. er det noen som vet hvordan det blir med toll på produktene fra autogeek? Jeg vet at det er fri toll på bildeler, men går bilpleieprodukter under den kategorien? Jeg har veldig lite lyst til å betale 25% i toll... Og jeg skal til å ta makeover på bilen nå, så jeg har tenkt å reparere lakkskader osv.. Hvordan fikser jeg større riper i lakken? dvs hvordan lakkerer jeg opp et område på lakken uten at det blir fageforskjell? jeg har metallic lakk btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Fra AG er det: GritGuard vaskebøtte Poorboys SS&S bilsåpe ShMitt white/yellow vaskehanske ShMitt black til felger EZ wheelbrush til felger Cobra microfiber Guzzler tørkehåndkle DuraGloss aquawax QD (til etter vask for å freshe lakken litt) Polish: DuraGloss 101 og 105 for beskyttelse og glans Mer microfiber;) Fjerne "små" riper etc er ScratchX en enkel og grei sak å bruke. Større riper (kjennes med neglen) må ofte våtslipes og tas med Rotary og ull (proff jobb). er ripene så dype at grunning/metall syntes er det lakkering som gjelder. Du betaler mva på varene og frakt fra AG. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakka Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Her er det jeg kom frem til i natt når jeg leste litt rundt. Hva mener folk om dette? trenger jeg noe mer enn dette? Mothers California Gold Clay Bar Paint Saving System Meguiars SCRATCH X Meguiars Water Magnet Meguiars NXT Generation Car Wash Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hvis du skal bestille fra AG, så hadde jeg byttet ut NXT tech wash med poorboys SS&S, den er kanon. Ellers vil du trenge en polish, DuraGloss er lette produkter å jobbe med og har laaaaang holdbarhet. Koster ikke så mye heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg