Sn0mann Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 jadda! å ta en grillings en lørdag nå på våren eller tidlig sommer/sommer passer ypperlig for meg. Tar fri fra litt studie så går det knall :P Stiller opp uansett jeg! er jo bare fra hønefss til gran/hadeland så det går bra ==) neulakkerien? :) hoi :D dette kan bli bra:) kommer _iallefall_ til vårmøstringen da ja :P jeg har iallefall ikke noe bil med meg da min ser for familie-aktig ut forløpelig :P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Vi tenker nok heller seinere Svein :) Slik som vi hadde i fjor vett, det var knall :D Finne en dag hvor det er godvær forsikring! Forresten, skal vi bytte bil Svein? Så du ville ha noe billigere :D Ja, må være bra vær. :) Tja, får jeg nok i mellom så.... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Jeg kommer i år iallefall ;) ordnet fri fra jobb så bare det er bra vær så kommer jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Ja, må være bra vær. :) Tja, får jeg nok i mellom så.... ;) Hehe, det er der mitt problem kommer inn i bildet :P Det blir nok bare med drømmen desverre :( Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Hehe, det er der mitt problem kommer inn i bildet :PDet blir nok bare med drømmen desverre :( Banken har penger. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Joda, men du veit hvordan det er! Får heller velge noe annet denne gangen desverre! :( Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg