Sailorboy Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 noen som har bilde? vett ikkje ka eg ska ha på min:( og noen som vett kossen dette skal stå? posisjon Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Svinghjulet skal være 60-2, seksti hull med opphold på 2 hull. disse skal stå mot starteren når motoren står i ØDP Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 noen som har bilde? vett ikkje ka eg ska ha på min:( og noen som vett kossen dette skal stå? posisjon du fikk da svar på dette i går... søk så finner du både bilder å svar!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Dette blir missvisende da.. om man ser på hullene på svinghjulet skal oppenrommet være mot startern!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 De er det, oppholdet er på siden av svinghjulet Se her http://www.bilforumet.no/200-serien/101600-guide-fra-til-f-fk-ft-oppdatert-27-05-07-a.html Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 hey ja vett eg fekk svar på dette i går... MEN, mitt svinghjul har 20-2 huller. er det bare eg som ikkje kan telle eller? motor bare fjusker:S noen som har ett slikt hjul til salgs? Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Da har du vel B230K svinghjul? Du skal telle 58 hull på B230F svinghjul, altså 60-2 = 58. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Da har du vel B230K svinghjul? Du skal telle 58 hull på B230F svinghjul, altså 60-2 = 58. ok. takk for hjelpa=) var egentli dette eg sleit litt med:( men alt pleier å gå mye lettere når eg vett feilenXD snakkis=) Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg