pantera Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Hei Vurderer å sette inn en forsterker til høytalerne, Pioneer TS-Q171C 2-veis komponent-sett. Spilleren er en Pioneer DEH-5600. Trenger i så fall en forsterker som er "kraftig nok" til høytalerne, men som samtidig er liten nok av størrelse til å plasseres inne i kupeen (har en 2-seters cab, og trenger det lille jeg har av plass i bagasjerommet). Mulige plasseringer er bak, eller under passasjersetet, eller oppunder hanskerommet. Noen som har noen tips? Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Du har ikke sånn tilfeldigvis noen mål på denne? På komplett sine sider var det lite info å hente... Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 mener det er en monoblokk dette her. derfor eg sletta posten. edit: japp, mono. det er vel ikke noe stas å drive fronthøytalere med:)? hehe. gå inn på Velkommen til Engen Audio, din levrandør av kvalitet og service og sjekk ut soundstream lil wonder serien. innbiller meg at disse ikke tar for mye plass:) correct me if im wrong. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg