nnnneh Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 hvor kan jeg få tak i en elektrisk operert hydraulisk ventil som drives med 12V og som jeg kan bruke til å koble ut bremsene bak? Bilen er en Volvo 240 med helt vanlige bremserørsnipler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Line Locks - summitracing.com Her har du noen, få med et installasjonssett også, for å få med overganger og nipler med tommegjenger. Trøbbelet er hvis du skal bruke linelock på 240, må du minimum ha 2 stk (hvis de skal sperre væsken bakover), eller fler hvis de skal holde trykk foran. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Line Locks - summitracing.com Her har du noen, få med et installasjonssett også, for å få med overganger og nipler med tommegjenger. Trøbbelet er hvis du skal bruke linelock på 240, må du minimum ha 2 stk (hvis de skal sperre væsken bakover), eller fler hvis de skal holde trykk foran. Skal ha to stk til å sperre for trykk bakover, det elektriske ordner jeg selv :) Var veldig dyrt det der, trenger bare ventilen og evt. overganger som passer til bremseniplene på 240'en. Har også lurt på manuelle ventiler men det er litt upraktisk å måtte legge seg under bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 hvorfor skal du koble ut bremsene bak? til å burne?:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 hvorfor skal du koble ut bremsene bak? til å burne?:P for lettere å kunne burne med automatgir. Bilen bygges nå om til automat og da må man gjøre noe med bremsene for å greie å dra rundt fra stillestående. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg