klovnster Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 hei.. skal nå gå til innkjøp av en 97 mod polo color consept.. er det noe spess jeg bør se på av feil ved disse bilene? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 rust hjulbuer bake, se også på håndtaket til bagasjelokket... girkassene skal være svake på disse bilene, men det har ikke jeg merket..min har rullet 167tusen ca... lykke til! Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 takk.. den jeg har sett på har gått 152.000 og reg reim er skifta på 113.000.. er litt overflate rust, men ikke sett noe i hjulbuene enda :) skal se grundig på den jeg! Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 noen med flere tips? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 noen med flere tips? Sjekk simringene rundt drivakslene, at de ryker er som regel til at gearkassa ryker på disse... Ellers så er vel rust og vanlige slitajse som må sees etter, at ABS og Airbager er i orden etc etc. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 takk! alle råd er gode :) skal opp å se på bilen grundig på mandag, så får leite etter feil :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 noen fler? skal kjøre relativt langt i morra for å se på bilen, så greit å vite alt som kan være kjipt! :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg