Wrasko Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Hei, på veien hjem i dag så møtte jeg en liten raring borte ved rundkjøringa ved Follo Bil.. Det var en gul (sett inn merke her) 2 seter cab.. Men jeg vet ikke merke.. Og vil gjerne finne ut det.. Notiser: Hissig front, trodde det var en slags 350ish Ferrarisak jeg møtte. Siden minnet meg litt om Fiat Barchetta, uvisst hvorfor. Fra "taket" til bakvingen var det veldig kort. Bakvingen var "inkludert" i koffertlokket, helt på tuppen. TROR den hadde svarte kantfelger. Bakenden minnet meg litt om corvette/espirit, men med lange firkanta baklykter.. Jeg ville tro at det ikke er en supersportsbil, men en uvanlig sporty "normal" bil.. Noen som har tips på hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 tenker med engang Fiat Barchetta når jeg leser teksten..men vet ikke *får ikke opp bilde pga er på en teit data* Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 tenker med engang Fiat Barchetta når jeg leser teksten..men vet ikke *får ikke opp bilde pga er på en teit data* Tenkte Fiat i starten jeg og, men front og bakenden er HELT annerledes.. Barchetta http://www.garageclaus.be/images/article_la/727.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Kan det ha vært en Lotus Elan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Barchetta med den wanna-be ferrari-look'n? Går vel hvertfall én sånn her til lands? Fins jo ombygningskit, altså visuelt :op: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mussa Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Har et forslag som treffer beskrivelsen på den bilen ganske godt.. :) En KIA.. Kia Elan.. Sjelden sak.. :) Billisten.no Siter 90" Mazda Miata 95" Jeep Cherokee 4.0 Limited Tidligere biler: Suzuki SJ413, Ford Sierra, Ford Sierra, Ford Fiesta, Mazda MX5 1.8 sport, Subaru Forester S-Turbo,Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Opel Omega.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Kia Elan traff ganske godt, forutenom baklyktene, men sikkert no uoriginalt noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Kia Elan traff ganske godt, forutenom baklyktene, men sikkert no uoriginalt noe.. Baklyktene er jo lange å firkantete på Elan. Den som er linket til har sannsynligvis uoriginale baklykter. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Baklyktene er jo lange å firkantete på Elan. Den som er linket til har sannsynligvis uoriginale baklykter. Takk for informasjonen. Har søkt og sett litt, var nok en Kia Elan, var veldig rå i Real-life faktisk.. Overraskende :) Ser ut som en god kjøremaskin :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mussa Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 De har testet den i Autofil en gang.. Gå igjennom på nrk.no så finner du den sikkert.. Er vel forhjulstrekk om jeg ikke husker heeelt feil.. Siter 90" Mazda Miata 95" Jeep Cherokee 4.0 Limited Tidligere biler: Suzuki SJ413, Ford Sierra, Ford Sierra, Ford Fiesta, Mazda MX5 1.8 sport, Subaru Forester S-Turbo,Mitsubishi Pajero, Mazda 323, Opel Omega.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg