Sæther Racing Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Jeg har akkurat kjøpt en bil. Bilen må på Eu og den står uten skilter. Jeg har lyst hvise den på EU godkjenning. Kan jeg dra og hente skiltene på den og kjøre den på EU? Hvordan gjør jeg dette? Må jeg ha skilter på EU? Og kan jeg hente skiltene på biltilsynet og kjøre opp og få den eu, eller må jeg få en den EU og så hente skiltene? Kan noen hjelpe meg, Lyst og få skilter på den fortest muligt. Trenger bil. mvh Sæther Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/169361-fa-skilter-igjen-pa-avskilta-bil.html Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Takk, men da ga meg ikke helt svar på hva jeg lurte på. Års avgifta på bilen er betalt og skilta er akkurat levert inn. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 hvis bilen ikke er eu godkjent ( dvs det er over 2 år siden sist den var på eu ) så må du først vise den også kan du hente skiltene.. hvis skiltene bare er levert inn og bilen fortsatt er innenfor 2års perioden en bil er godkjent for så er det bare å hente dem.. F.eks.. en bil har stått avskiltet i 3 år.. da må du først på eu også kan du hente skilt.. f.eks 2 . bil blir godkjent 01.01.2006 og skilter blir levert inn.. da kan du nå hente ut dem uten å dra på eu først.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Ok takk for info, da må jeg dra og få meg prøveskilter, Noen som veit hvor jeg kan sjekke heftelser på en bil og hvem som står som eier?er litt usikker på han jeg skal kjøpe den av. GJERNE EN LINK! TUSEN TAKK! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 regnr AAXXXXX til 2282 Brønnøysundregistrene vegvesen.no hovedsiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Takk, men hvor kan jeg se hvilket navn bilen er regisrert i? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Kan noen svare fort !skal hente bilen om en time! hvor på internett kan jeg se hvem som er eier på bilen?!! hjelp! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Ja uansett kjøpte bilen jeg, var ingen heftelser og stoler på forgie eier, har alt info om han og slik,. og skrev en ortlig salgskontrakt. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 regnr AAXXXXX til 2282 (SMS) Så får du info om registrert eiger, eller send e-post til BT. Huska ikkje e-post adressa. Skal gjennom samme heksegryta no i juli, med ein bil som har vore avregistrert i over 2 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 uff, skal ringe og få time til EU nå, hvis den blir godkjent, da må jeg fikse forsikring og betale omereg. Så har jeg skilter???Og jeg hvil helst ha nye skilt på bilen, de gamle skiltene er ikke makulert enda, tar det lengre tid og få skilter hvis de må lage nye eller kan jeg kan sikkert ta det en annen gang. Uf ja heksegryte, hadde han bare ikke levert inn skilta så hadde det spart meg for mye problemer gidt, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 fra du skriver salgsmelding har du 3 dager på å få levert denne.. innen de 3 dager bør du fikse forsikring og styr, hvis ikke bør du ikke bruke bilen, med mindre du får prøve skilter på den. hva skilter angår, så kan du bare spørre når du står ved disken på bt og ber om nye, om det vil ta lenger tid... så vil vel svaret du får der avgjøre om du går for makulering, eller nye... ;) lykke til.. Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg ringte hvertfall å fikk tid til Eu kontroll i dag, Salgs melding og forsikring ordner jeg når jeg får bilen EU, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phinex Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Jeg parkerte en Corolla GT utafor NAF en gang (hadde bestilt time dagen etter) og reiv av prøveskilta. Fikk 2er feil da kjennetegn ikke var lesbart:P Var bare for å dokumentere feil før bilen skulle selges. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg