Audi A4 1.8 T Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Noen som har noe og annbefale innen intercooler, eksos og luftfilter.. Hvordan blir det med luftmengdemåleren når man setter på et kn filter..? Hvor skal den stå, får man kit som passer..? Noen som vet om en TS turbo som er til salgs? Passer ikke de på det orginale festet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Søk og du skal finne! Men funker helt fint å montere et kon filter, får kjøpt egne sett til 1.8T med varmeskjold, fester osv. Bare å rive ut den orginale luftfilter boksen og sette inn det nye filteret. Kjøp et som ikke bruker olje så slipper du å bekymre deg for om LMM'n tar kvelden eller ei (skal en del til for at den gjør det men). Ang. eksos finnes det masse å velge mellom, kommer helt an på hvor mye penger du vil bruke på det. Får billige sett fra Simon's til dyrere fra f.eks. Ferrita. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summit86 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Kjøpte Supersprint til min bil. med down pipe å alt. ikke for grov lyd med en fin å romslig lyd. rundt 7 lapper tror jeg. Siter --------------------- ¤Audi A4 1,8 TQ¤ BMW 320i E36 Volvo 740 VW golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1.8 T Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Noen nettsider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Bilextra selger Supersprint. BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita selger K&N-filter Kenth Auto & Tuning AS selger Intercoolere i tre forskjellige størrelser. Ellers finnes det mye bra på Ebay.de (og .com ) særlig i eksos og intercoolere. Ellers selger www.turbopower.no vistnok Intercooler-kit som passer Audi A4 1.8Turbo... Håper dette var behjelpelig på noen måte Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Ferrita har fått god omtale og det er fin lyd i de anlegga der :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summit86 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Ligger intercooler kittene på nett sia til kenthauto? har to orginale intercolere nå men tengte heller å ha en frontmontert. visst jeg finner et bra kitt kjøper jeg det. visst ikke så bygger jeg selv. Siter --------------------- ¤Audi A4 1,8 TQ¤ BMW 320i E36 Volvo 740 VW golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg