Odd-Helge Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 driver å ser på en coupe i disse dager og lurer derfor på hva er normalpris på en slik bil med rundt om 200k på telleren. regner med det blir en 89/90mod med den gamle fronten,er det mye jobb å bygge om?? den mest aktuelle bilen jeg har funnet har en 2.3 10v motor...disse er vel rimelig skuddsikre om servicer og normalt vedlikehold er fulgt har jeg hørt.. hvor bør jeg se etter rust og hvilke svakheter har disse bilene?? mvh Odd-Helge Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 har en coupe for salg,rundt 40 må du nok ut med for en ok bil,blir fort dyrt skal du fikse på disse bilene. http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=1393&cat=167 Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg