turbo242 Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 her er E-50`in god for 490hk ifølge krb.. Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokungen Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 ser bra ut det der .men trangt hehe.fungerer sikkert bra. gitt mye for turbo`n ell?. en liten ting til åssen får man sett hvor stor turbo`n er ? har en liggende men veit ikke helt hvor stor den er . AR på comp hus osv , står det no sted på turbo`n ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Bruker jo å stå f.eks Turbonetics E-50 A/R .82 på kompressorhuset Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 nå er det vel sjelden det står ar.82 på kompressorhuset:D.. Ar på turbin bruker å være støpt inn i flensen mot grenrøret. Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engtheman Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 takker for alle svar :thanks en kompis sitt bruker navn mvh turbokungen damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Åssen veit du hvordan motor jeg bygger ?må vite hva jeg får plass til før jeg gidder å lage et gren rør. du sa jo at du sku ha 940 rør..men neivel, har selv gått på smellen med for stor turbo, så prøvde bare å hjelpe, men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 nå er det bremset over 460hk med 940 rør så det skulle ikke være no prob? jeg fikk 300hk ved 1bar pga dårlige ventil fjører og forliten intergrert wastegate. men syntes ikke e-50 ar.082 steg 5 er for stor av den grunn. kommer fint og holder helt greit trykk ved giring. så lenge girkassene holder da:D Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Apropos intern wg, er det noen tommelfingerregel for når man burde gå over til ekstern wg? Disse som har bremset over 400 med 940 grenrør, har de sveisa på ekstern wg eller kjører de med intern? Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 tommelfinger regelen sier vel at når en passerer 300hk, og nermer seg 400.. det er da alt baller på seg å begynner å bli dyrt.. men en ser fort på ladetrykket om den interne er for liten.. hehe ikke noe 3-400hester turbo for å si det sånn:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 hadde motrykk på 1.3bar ved 1bar i ladetrykk. har kjøpt grenrør og skal skaffe 40mm netics racegate samt grommere fjører da blir det nok å lade rundt 1,6 tenker jeg. Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokungen Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 du sa jo at du sku ha 940 rør..men neivel, har selv gått på smellen med for stor turbo, så prøvde bare å hjelpe, men men sorry ass mac dårlig humør den dan :???: vakke helt meninga . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.