Terje23 Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Jeg har en golf 89 modell, nå har jeg kjøpt instrumenter med orginal turteller... men det er her mitt problem kommer inn: På mitt gamle intrumenthus med klokke, er det en stor kontakt på hver side. Men på det nye jeg kjøpe brukt, var det bare en dobbelkontakt på høyre siden.. Den kontakten er mindre enn på det gamle instrumenthuset. Kan jeg bygge om på noe vis, eller kan jeg ta ut turtelleren og bytte rett ut med klokka i mitt gamle instrumenthus? Veldig takknemlig for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrVirril Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 syns dette virket snedig for jeg byttet på den gamle golfen min med turteller og dær passet det rett over.. men kan ha noe med at begge bilene var fra før 90. så kan ha noe med at det ene speedometere er før 90 og d andre er etter 90mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje23 Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 ja, min er 89, tror jeg har fått instrumenter fra 90 og oppover, men takk for svar. Da får jeg skaffe nytt tror jeg. plukket alt fra hverandre, men det er forskjell på det meste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Jeg har en 90 modell jetta som delebil til 89 modell golf og der passet ikke 90 modell instrumentet i 89 golfen... Akkurat det samme med 2 og 1 kontakt.. Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg