ehrnst Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hei. Har et problem da jeg skulle bestille godkjenningstime på BT. De ville nesten ikke ha bilen min inn da jeg ikke har papirer fra et særskilt godkjenningsorgan - det var ikke vits. Jeg har fulgt alt på punkt å prikke etter boka, sendt inn søknad etc. Jeg har papirer på schnitzer s3t, men dette er ikke godt nok for henvisning en gang da bilen min ikke er identisk som schnitzeren. i korte trekk betyr dette at jeg må reise nedover eller finne noen papirer på en E30 323 med følgende utstyrsliste: T3 turbo IC Større dyser Større bensinpumpe ettermarkeds motorstyring osv. Om noen har slikt liggende eller vet om noen som har er jeg evig takknemlig om noen kan hjelpe meg. er ikke ofte her inne men kan også nås på ehrnst@e30klubben.net Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg