DaButcher Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Man kan kjøpe fjærer fra mange produsenter, det er jo bare å vite mål og spesifikasjoner på fjærene. Jeg kjøpte feks. til 780en på mål, 5" x 11", 325lbs (multilink). Mao. fjerne nivåregulering krever jo naturligvis andre fjærer enn de tannpirkerene som er der originalt. Det samme kan man gjøre til fremme, måle diameter, høyde og da vite hvor mange LBS man vil ha.. Koster ikke all verden, men tüv papirer får man jo ikke til 240 med "custom bestilling". ps. jeg kjøpte hypercoil, visstnok mye brukt i dragracing, m.m. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Lesjöfors is da shiznit :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 kjøp senkesett, godkjenn, og kapp det fra hverandre hvis du synes det er for høyt.. Synes personlig min er litt høy forran.. Med LAV 240 blir du stoppet, og har du ikke godkjent senking i vognkortet blir det bråk ;) Om du kommer unna med kappa fjører med senking i vognkortet kommer nok også ann på hvor mye du kapper! Kan jo selvsagt bare ta bort fjøra :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 hmh første gang jeg hører om en som er missfornøyd med lesjöfors.. sånn bortsett fra høyden da riktignok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg