drunkenPETE Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Tatt med 14 førerkort i bukselomma Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Ok, da sitter jeg igjen med ett spørsmål. Kan heroin brukes som hundemedisin? Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Neineinei. Beste må ha vært hu som skulle rane en bil og klarte å låse seg selv inne, og måtte ringe politiet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Hahaha heroin som medisin til hunden ja. Trukke vi trenger flere nominerte her nei Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Neineinei. Beste må ha vært hu som skulle rane en bil og klarte å låse seg selv inne, og måtte ringe politiet. hahaha sant! en god kanidat der og ja;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 hey ikke si at en bikkje på heroin er uting.... kjøpe litt av det og overbevis naboen (som har tidenes jæveligste bikkje) at dette skal få den flotte hunden hans til å få gyllen perfekt pels og perfekt tannhelse Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg