corsa a Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 trenger litt hjelp med sentrallåsen låsen, virker med nøkkel men ikke fjernstyrt, har byttet batteri så det lyser på kontrolden men ingen ting skjer det e en -95mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 trenger litt hjelp med sentrallåsen låsen, virker med nøkkel men ikke fjernstyrt, har byttet batteri så det lyser på kontrolden men ingen ting skjer det e en -95mod Du må sikkert programmere nøkkelen på nytt, må gjøres hos en opel forhandler. Hmm...95mod? Første B'en kom vel i 96... Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa a Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 ok takk må vel ta meg en tur dit da da e det vel -96 da er ikke min bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 stikk nøkkelen i tenningen, vri ett hakk på tenning så lås bilen og lås opp med de knappene på nøkkelen når den står i tenningen, funka fint her =) Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa a Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 ok takk for svar skal prøve det i morgen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 stikk nøkkelen i tenningen, vri ett hakk på tenning så lås bilen og lås opp med de knappene på nøkkelen når den står i tenningen, funka fint her =) Kan funke:) men som regel så måman programmere den på nytt...Men Greit å prøver FØR man tar turen til opel...Ellers pleier dem ikke å ta noe for en slik liten sak.... Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Funka vertfall på min reservenøkkel, den har ikke blitt brukt på lenge å da sletter den seg tydeligvis, så gjorde jeg dette samt nytt batteri, ble gull :D Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa a Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 det virket men vil ikke låse igjen eller opp på fører døren men de andre virker helt fint vor kan feilen ligge da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalisto Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 da har du samme problem som de fleste med vectra har :P jeg har to dører som ikke låser seg opp\igjen , men heldigvis funker førerdøra :P for å ordne d må du mest sansynelig bytte låsemotor i døra som e defekt. Jeg har ikke gidda enda.. er ganske mye arbeid.. hadde av trekket som i seg selv var et helvete. Fikk såvidt av vindussveiva bak utn å knuse hele dritn :P Så til min stor "glede" fant jeg ut at det meste er poppet fast, slik at du må bore og feste igjen med popnagelpistol.. lykke til.. Skriv hvordan det går da hvis du hiver deg på ferden så kanskje du kan hjelpe meg ^^ Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa a Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 det skal eg gjøre må bare få kjøpt meg en først hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aicer Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 popnagl? Øhh.. om det er det samme som på framdøren trengs ingen bor eller noe.. Du må bare ha tålmodighet, etter det jeg husker: løse et par klips som "låser" kabelen til motoren-fjerne kabelen, så fjerner du et stag som går sammen med den "knotten du trykker ned for å låse døren" skrur løs motoren og bytter den... Ha noe isolasjonstape for å tape over plasten du må skjære løs for å komme til så det blir tett... knotete ja, men du må ikke bore eller noe slikt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg