Gå til innhold

nye lupoen min me th line-rota rb-rh cup

Ranger emnet


pxpolo

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nice.firma??har kun funnet dem på en side der de koster 2 så dette passer mg fint.takk=)

 

http://www.typ-17.de/index.html?lmd=39253.471736

så selger streetdesign disse også.. jeg følte meg veldig dum når jeg så at de også tok det inn for samme prisen:P hehe..

men men.. vi får få til ett lite lupo treff når alle sammen begynner å bli NESTEN ferdig:D

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beste er vel å sette dem i hovedlykten eller så har jeg tenkt å prøve meg på speilet... hadde vært gøy å modda inn blinklys i den!

 

jeg skal ha mest mulig clean,vil derfor ikke ha noe xtra dill på speil.på streetdesign kommer lyktene på rett under 1800kr,grei pris det.=)

hus=)

vwt5 candy white/black 2010

bmw 525i 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ha mest mulig clean,vil derfor ikke ha noe xtra dill på speil.på streetdesign kommer lyktene på rett under 1800kr,grei pris det.=)

ja pluss at du får de små også i sort for 250 spenn eller noe.. jeg vil ha ett sett av felgene dine! LÅNE??? hehe

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja pluss at du får de små også i sort for 250 spenn eller noe.. jeg vil ha ett sett av felgene dine! LÅNE??? hehe

 

ja så det,hehe ja kan låne felgene i vinter,kan polere de for meg=P

har du bestilt felger?evt funnet ut hva du skal ha?

hus=)

vwt5 candy white/black 2010

bmw 525i 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår