T_A_H Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Hei... Har kjøpt pedalbrett fra Passat VR6, og ble skuffa. Ingenting av hull og sånn i torpedoveggen passer, så vurderer å skjære ut en bit av en VR6-torpedovegg, og sette inn dit, men er usikker. Så lurer på hva som er best å gjøre, og om noen har en oppskrift på tilpassing av pedaler! Og hvilke bremsekraftforsterkere passer på dette pedalbrettet? Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 jeg har kjøpt pedal sett fra golf 3 vr6 og det passa perfekt.. måtte lage hull til clutj pumpa da... trur det vil være lettere å prøve å få tak i fra golf enn å begynne å kappe i torpedo veggen... ellr.no hehe Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Ok. Takk og pris for det!! Da skaffer jeg det i stedet. Veldig fint å ha brukt 750 kr på et pedalbrett som ikke passer, og som jeg ikke får solgt!!!!!! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Bilder Her er det gamle montert Gamle vs det nye Her kommer tullet. Der hvor clutch-sylinderet skal festes, kommer det ikke helt inntil... + et spm til. Hvordan skal fjøra som holder bremsepedalen festes? Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg