Lunden07 Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Møtte en sølvgrå bredda passat da jeg var på vei til Hamar i dag. Masse dekaler på den også. Noen som har noe specs på denne eller? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Denne? Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Jepp, den var det... Var vel muligens på tur til det VW treffet i dag. Så det stod plakater rundt omkring. Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Flere bilder:D Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 sto parkert på elverum i går.. bortfor peppes. :) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Var på hovedtreffet :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Utrolig rå bil egentlig :) Takker for bilder :) Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Solgte Norsk Bildelsenter den eller?:yummy: Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Tenker at de er hovedsponsoren hans jeg. Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Er jo evig lenge siden denne var featured i et eller annet blad, men jeg husker ikke hvilket.. Er egentlig en rå passat spørru meg :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Ja faen, der var den!! Jeg var på rally i Flisa i helgen, og da jeg skulle gå ned i depoet fikk jeg se denne, men så kun fronten...Faen å pen den var da! Den var altså på Rally Flisa i helgen ;) Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240kjerra Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Solgte Norsk Bildelsenter den eller?:yummy: norsk bildelsenter solgte den ja, til privat person, sto i gatebil eller max power for ett år siden eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Den ble solgt til ett kvinnfolk fra ett sted i Bergens område. Vet noen om noe motor spec. på den? Hadde jeg vært ho så skulle jeg flekka av gitteret på frontfangern..penere når FMICen er synlig synes jeg. Og alle de h********* klistremerkene kunne BS spart seg for synes jeg, er jo flere klistremerker synlig enn det er lakk jo. Greit bilen kanskje er sponset, men finnes jo grenser. Ellers en pen bil det der! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Den går ikke spes bra i forhold til hvordan den ser ut... Kjørte greit fra den med en småtrimmet cosworth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Den ble solgt til ett kvinnfolk fra ett sted i Bergens område.Vet noen om noe motor spec. på den? Hadde jeg vært ho så skulle jeg flekka av gitteret på frontfangern..penere når FMICen er synlig synes jeg. Og alle de h********* klistremerkene kunne BS spart seg for synes jeg, er jo flere klistremerker synlig enn det er lakk jo. Greit bilen kanskje er sponset, men finnes jo grenser. Ellers en pen bil det der! Siden det er NBS som har hatt den så klart de setter på mye klistremerker for å reklamere for seg selv. Blir jo som en firmabil med dekaler. For å reklamere. Er jo mest NBS dekaler på den, men noen andre som sikkert NBS er sponset av også. Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg