Keltern Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Hei! Jeg har jo vært bruker her på bilforumet, men nå når kjøp og salg-delen av forumet har blitt en egen del virker det som at jeg ikke får tilgang. Jeg logger meg inn på hovedsiden, går så til kjøp/salg, men da er jeg plutselig ikke innlogget lenger, for da blir jeg visst "oregistrerad". Jeg prøver å logge inn på nytt, men forblir uregistrert. Når jeg velger "registrera" får jeg opp dette: "Our records show that you have already registered under the name of Keltern. If you have lost your password, click here. If you would like to modify your profile, click here." What should I do? :P Siden jeg ikke får lagt ut noe der, tar jeg meg den friheten å legge det ut her, sånn midlertidig. ;) AutoDB-kode: 1511566 Annonse på AutoDB Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Hei! Jeg har jo vært bruker her på bilforumet, men nå når kjøp og salg-delen av forumet har blitt en egen del virker det som at jeg ikke får tilgang. Jeg logger meg inn på hovedsiden, går så til kjøp/salg, men da er jeg plutselig ikke innlogget lenger, for da blir jeg visst "oregistrerad". Jeg prøver å logge inn på nytt, men forblir uregistrert. Når jeg velger "registrera" får jeg opp dette: "Our records show that you have already registered under the name of Keltern. If you have lost your password, click here. If you would like to modify your profile, click here." What should I do? :P Siden jeg ikke får lagt ut noe der, tar jeg meg den friheten å legge det ut her, sånn midlertidig. ;) AutoDB-kode: 1511566 Annonse på AutoDB Prøv å fjerne alle cookies også logge inn på nytt. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Så ut til at det fungerte gitt! ;) Takker! Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pat36 Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Ser ut som det er liten trafikk på kjøp og salg... Har en annonse der men ingen har sett den ennå. Trur det er bedre med kjøp og salg i forumet som før. Siter http://www.offroad.no/forum/index.php?showtopic=52415 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Sån nå er det fikset :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg