benredik Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Noen som har en anelse om hvor mye verkstedene tar for å skifte felg på dekk? Dvs, slenge vinterdekka over på sommerfelga. Er samme dim. Dette er vel fort gjort så det koster vel ikke en formue, men noen som har gjort dette og veit prisen sånn nogenlunde? :) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 50 kr dekket tipper jeg.... det de tok en gang for lenge lenge sia når jeg la om noen dekk i Halden... Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Burde koste max 100kr pr dekk + avbalansering. Men det er dyrt, prata med en kar som tok 60kr pr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Er nok vesentlig dyrere nå. Tar en formue for balanseringen og vektene og slikt. Tror det var 300kr bare for å balansere fordekkene på Vianor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by Bullit Er nok vesentlig dyrere nå. Tar en formue for balanseringen og vektene og slikt. Tror det var 300kr bare for å balansere fordekkene på Vianor. Vianor er jo svin dyre da, de skulle ha 150 kr. for å legge om et mc dekke jeg kjøpte hos dem. Å toppen av kakka var at jeg bare leverte felgen, så det eneste de hadde var bare å skifte dekk.... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Betaler 25kr pr dekk hos et aut dekkfirma her i traktene vi :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Vianor, dekkmann og de andre i bergens distriktet tar ca 300 spenn for å ta et dekk av/på + balansering. Hørte litt rundt da jeg skulle skifte dekk på mc. Tok dem 5 minutter.. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg