NoFear^^ Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Jeg har prøvd å lagt film på bakruta, men det blir ikke bra. Finnes det noe soting for å spraye på eller bare vanlig solfilm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 hvordan var fremgangsmåten den når du la på film på bakruta? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear^^ Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 hvordan var fremgangsmåten den når du la på film på bakruta? Vaska av ruta. Klipte opp solfilmen i tre remser. Sprayet på vann på ruten og filmen. La den på ruten og sprayet på vann. begynnte og bruke den plastgreia for å få den skikkeli utover og få ut vannet mellom ruta og solfilmen. Det er veldig mye riper og hakk i ruten også. Var noe veldig små svarte prikker som satt fast før jeg begynnte og den fjernet jeg, men det virket som de hadde brent seg fast i ruten så det ble noen hakk pga det. Det så ikke så aller verst ut når jeg gjorde det, men dagen etter såg det ikke ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Trenger jo ikke og skjære den opp da.. Jeg la den bare rett på jeg, gikk helt fint.. Bare og varme opp litt i hjørnene, så blir det strøkent:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear^^ Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Trenger jo ikke og skjære den opp da.. Jeg la den bare rett på jeg, gikk helt fint.. Bare og varme opp litt i hjørnene, så blir det strøkent:) Det gikk ikke til meg. midt på så krølla det seg som bare det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear^^ Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 så jeg kan bare varme opp der det ikke blir helt bra da eller er det forseint nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 så jeg kan bare varme opp der det ikke blir helt bra da eller er det forseint nå? For seint, du må begynne i midten og jobbe deg utover.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear^^ Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 For seint, du må begynne i midten og jobbe deg utover.. okei. men jeg prøvde først uten å kappe den opp i strimler og da ble det bare skrukker på midten. hvordan skal jeg gjøre det for å få det til bra da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 okei. men jeg prøvde først uten å kappe den opp i strimler og da ble det bare skrukker på midten. hvordan skal jeg gjøre det for å få det til bra da? Henge den opp i hvert hjørne først og presse inn på midten, bare ikke fest den helt fast før du veit at det ikke krøller seg.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear^^ Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Henge den opp i hvert hjørne først og presse inn på midten, bare ikke fest den helt fast før du veit at det ikke krøller seg.. okei. jeg kan jo prøve. men det finnes ikke noe spray soting da? men du har ikke lagt solfilm på bakruta på golfen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 okei. jeg kan jo prøve.men det finnes ikke noe spray soting da? men du har ikke lagt solfilm på bakruta på golfen din? Jo, har det.. Men dratt det av igjen, for skal ha proff film nå.. Det jeg la på først var biltema.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear^^ Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Jo, har det.. Men dratt det av igjen, for skal ha proff film nå.. Det jeg la på først var biltema.. Åja. syntes det så litt rart ut med siderutene og ikke bakruta:P Bli bra det da ja:) Men veit du om det finnes spraysoting eller noe sånt jeg kan bruke da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Åja. syntes det så litt rart ut med siderutene og ikke bakruta:P Bli bra det da ja:) Men veit du om det finnes spraysoting eller noe sånt jeg kan bruke da? Nei, det blir bare tull.. Ta ut alle rutene og prøv deg fram.. Kjøp biltema film først og øve deg med.. Så riv av igjen når du er blitt litt dreven, og kjøp proffilm.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear^^ Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Nei, det blir bare tull.. Ta ut alle rutene og prøv deg fram.. Kjøp biltema film først og øve deg med.. Så riv av igjen når du er blitt litt dreven, og kjøp proffilm.. Oki. Hvordan er det og ta ut rutene? Er bakruta lima? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Er det mulig å lakke rutene med litt mørk klarlakk?:wonder: Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg