Gå til innhold

Leif Harald`s BMW e46

Ranger emnet


Leif Harald

Anbefalte innlegg

Kommer ann på antall Kelvin pæra leverer, feks 6000k, 7000k, 8000, 9000k osv.. Alle har forskjellige fargeskjær i seg, jo mer pimp blå\violett farge du har jo dårligere er effekten på lysene. Ifølge det jeg husker. Men jo, xenon er som regel blått generelt sagt..

 

ok, takk. Men vis jeg kjøper Angel eyes som det står xenon på så er det blå pærer eller blått lys for å si det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjøper Angeleyes som det står Xenon på kan det være det de kaller farge temperaturen(les:kelvin) på lyset i ringene. Dvs. at det nok er blå/hvitt lys i ringene, -Pent.

 

Jeg er som du ser pertentelig originalpolizei, Men jeg må si at Kercher imponerer med dette bodykittet, det ser virkelig bra ut, nå har ikke jeg sett stussen ennå da men, jeg tror dette kan bli pent.

BMW 94' 320i ///M-tech.

 

X-BMW 88' 518i (Vrak-tech)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjøper Angeleyes som det står Xenon på kan det være det de kaller farge temperaturen(les:kelvin) på lyset i ringene. Dvs. at det nok er blå/hvitt lys i ringene, -Pent.

 

Jeg er som du ser pertentelig originalpolizei, Men jeg må si at Kercher imponerer med dette bodykittet, det ser virkelig bra ut, nå har ikke jeg sett stussen ennå da men, jeg tror dette kan bli pent.

 

Takktakk for godt svar.

 

Ja, jeg også likter det bodykitet ganske gått. Bakfangeren har jeg ikke sett enda :S men jeg har sett en på google så jeg regner med det er så jeg bestilte den ikke, prøve å finne en annen som kan passe til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår