Gå til innhold

Golfen min.

Ranger emnet


Handyandy

Anbefalte innlegg

Her er da tråden om min golf:

 

Når jeg kjøpte den var den ok stylet og i litt dårlig stand, ikke gått så mye mer enn 150k km. Det er en 1.8cl injection 66kw.

 

Slik så den ut når jeg kjøpte den:

t41125_DSC00075.jpg

Men, jeg var jo så uheldig med å ødelegge stylingen:

 

t41123_DSC00179.JPG

 

 

Etter litt fiksing og skrubbing så ser den slik ut nå:

 

t41124_03012007008.jpg

 

t41122_03012007006.jpg

 

t41120_03012007004.jpg

 

t41119_03012007003.jpg

 

03012007007qx8.th.jpg

 

Kommentarer om hva jeg må gjøre for å forbedre den?

 

P.S. er på utkikk etter 16v motor

 

På forhånd takk for tips og råd :)

Bruks bil: Golf mk2 1,8cl monopoint.

"proskjekt": Golf mk2 1.8cl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har der andy :) Har du vurdert tåkelys eller? Koster mer enn det smaker for noen, men jeg syns det er verdt det. Får et fett utseende med parklys og tåkelys i 90-fangerne :)

 

Ellers var jeg vel kanskje ikke helt fan av sideskjørtene dine ettersom du ikke har noen annen styling enn det på bilen nå, men smaken er som baken vettu :op: Eksospottene også kunne du gjerne byttet til strake rør istedenfor DTM for min del, men hey.. Dette må du da få velge selv, jeg bare foreslår :)

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :D jeg skal ta av sideskjørtene ganske snart, og jeg holder på å lager til tåkelys (tåkelys er et must!):), har kjøpt alt orginalt men det passer ikke så jeg må kjøpe en ny 90` fanger så blir det gang på det. Noen som vet om kanaldekkere til g60 passer uten gti breddere?

Bruks bil: Golf mk2 1,8cl monopoint.

"proskjekt": Golf mk2 1.8cl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår