theopelking Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 det tenke jeg på å? hehe int jeg isåfall Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrekk Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Da blei denna satt på vinterlagring som aktivt delelager... kjøpt meg en 90 mod jetta istede da det blei for mye styr med denna... skrik ut om noen trenger deler.. Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 skulle gjerne hatt monoviskeren :D Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrekk Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Litt usikker på om det er noe jallamekk fra forrige eier, ikke kikka så nøye på det. Da har starteren og dynamoen gått føyken på den ''nye'' jettaen (FAEN) Men da jeg ska skru ut bolten som går gjennom ved Reg.Reima skjer det ikke en dritt på noen av dele-motorene.. Knekt av forrige eier, eller bare en lur måte å få disse ut på? Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xantera Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Har du skjermbredderene enda? Siter Fotograf / journalist Anders Vinje Frilans Tlf: 97426153 Mail: post@avfoto.no Web: http://www.avfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg