TigerWho Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Legger ut litt bilder her siden jeg fikk en pakke i posten i dag. ;) På siste ligger mobilen min (sony ericsson k610i) for å vise størrelsen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Heftig bass!!! ER DET 15" ELLER? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Heftig bass!!!ER DET 15" ELLER? Du må nok litt høyere opp enn det er jeg redd. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Her snakker vi 18" ja..:fatality: Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 18" Soundsplinter? Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 sweet :D til uka bygger vi kasse :D Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 så jævlig liten ut helt til mobilen dukket opp! Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 så jævlig liten ut helt til mobilen dukket opp! haha jepp, blir nok knall det der;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 18" Soundsplinter? Stemmer bra det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 er du hjemme eller? mulig jeg tar meg en tur ut til deg snart :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Blei seint hjem i dag desverre. Hmmm... Håper jeg har plass til subben i bilen da. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 You go, girl! <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Stemmer bra det. :) Ekke jeg go :D Ønsker mer Rl-i 8", tror det er modell nr.e ja! T.T.B klarte nesten å knuse 150dB grensen med 2 stk 8" av den sorten :O Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240kjerra Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 pen:) så ut som den var liten helt til mobilen dukket opp. får håpe du har plass til den der:) nesten like store som hjula ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 pen:) så ut som den var liten helt til mobilen dukket opp. får håpe du har plass til den der:) nesten like store som hjula ell? Hjula som står på nå er 16, men nye 17 kommer om ikke så lenge. :) Håper jeg har plass ja. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg