RanZon Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 hvordan kobler jeg strømen på min Magnat Xcite560 det er de 2 pluggene til venstre som jeg trenger greie på (beklager for uskarpt bilde, var det kameraet klarte) B+ (helt til venstre) REM (til høyre for B+) GND (jord skjønnte jeg selv da) Og jeg har sikring som jeg tenkte å feste på ledningen til forsterkeren, har hørt dette er en fordel. selvom forsterkeren har sikring i seg. bør dette sitte på: + eller - strømmen eller evt. begge? Siter 2007 - Nissan 100NX - Første bil og 17 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surion Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 B+: Pluss, Strøm inn. rett fra batteri, via en sikring. REM: Remote, Blå kabel fra CD-spiller GND: Jord, feste til chassis Dette du lurte på, eller var d meir? Siter Bagasjerom SOON finished! Det er ikkje ulovlig å være dum, bare utrolig slitsomt for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RanZon Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 B+: Pluss, Strøm inn. rett fra batteri, via en sikring.REM: Remote, Blå kabel fra CD-spiller GND: Jord, feste til chassis Dette du lurte på, eller var d meir? Fikk svar på alt jeg lurte på vett.. takker Siter 2007 - Nissan 100NX - Første bil og 17 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Sikkringen skal sitte på pluss ledningen, rett i nærheten av batteriet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg