Kleif Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Jeg har lest diverse tråder om releer til remotekablene i bilstereo ved å søke. Skal ikke ha noe problem med å koble det opp, men jeg finner ikke svar på hvilket rele og diode jeg kan bruke. Funker det med et tilfeldig rele fra biltema? Ser også at det er lurt med diode, men hvor kjøper man det, og er det noen mer nøyaktig beskrivelse, eller sier man bare: "Jeg skal ha en diode"? Hadde vært supert hvis noen hadde giddi å svare fort. Har nemlig fått min andre forsterker i dag og gleder meg som en unge til å koble opp alt i morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 2 forsterkere går fint på remote utgangen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kleif Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 virker ikke som alle er enige i det her.. Vil helst være på den sikre siden, men hvis ingen sier noe i mot det, så får jeg vel paralellkoble, da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surion Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 en remote klarer godt og levere strøm til 2 forsterkere. klarer noke faktisk mykje meir en det og.. men om du kal begynde og koble til lys, vifter i uandelige mengder, så ville eg ha putta inn et rele. Siter Bagasjerom SOON finished! Det er ikkje ulovlig å være dum, bare utrolig slitsomt for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 de fleste remote utganger greir å levere 500mA maks. Et remote inngang trekker ca 10-100microAmper... ;) ellers er noen bilder og noe mer forklaring om jeg ikke husker feil i Prosjekt SQ...dioden kan være en som tåler minst 24volt reversed spenning og 100mA :doh Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg