pampi Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Hei! Trenger litt hjelp med å bytte ut hjullager på 316i 92 mod E36. Har aldri gjort dette før. Er det mye arbeid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 forran eller bak? forran er det veldig enkelt. der følger alt med, bare ta av skiva og calipperen, så er det bare og nappe av hjullagret. bak så må du ha presse ,tvinge eller lignende. samme lagrene bak fra E30 til E46 i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pampi Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 det er foran. men jeg har vært innom biltema og kjøpt en sånn hjullager avdrager mener jeg det het.. Har jo ikke verktøy for å ta ut selve senter mutteren... Noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 trenger ikke avdrager for det lagret der. tror muttern er 36 om jeg ikke husker helt feil. kanskje 32. kjøp eller lån deg en pipe. selger vel det også på biltema lagret er det bare og nappe rett av, eneste som pleier og sitte igjen er en liten ring, men den greier man og slå av med en meisel.."bare for og løsne den" kan sikkert være behjelplig med og bytte dette. tar max 30 min med det rett verktøyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg