Gå til innhold

Die Aller Vaerste bygger einser på en uke...

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ble fin:)

 

litt OT, men de hjørnene på fangern? ska de følge hjulbuen eller ikke? ser litt forskjellig rundt om kring!

 

De skal stå motsatt av hva de gjør på denne bilen.

 

Riktig trivelig ble denne bilen! Men for å pirke så hadde det gjort seg med et Golf D-emblem, ettersom vi tross alt snakker om den kjipest mulige modellen - med dieselmotor;). Er fargen tett eller er det metallic?

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal stå motsatt av hva de gjør på denne bilen.

 

Riktig trivelig ble denne bilen! Men for å pirke så hadde det gjort seg med et Golf D-emblem, ettersom vi tross alt snakker om den kjipest mulige modellen - med dieselmotor;). Er fargen tett eller er det metallic?

 

Hæ? Skal de ikke stå slik at buen følger buen om du skjønner?

 

Vi hadde på et merke det bare sto Golf på, men bytta i tolvte time siden den ikke ble asymetrisk i forhold til volkswagen-emblemet...

 

Hvor var du i dag forresten, savna deg på Volksfest.

 

Fargen er tett. Malaga-rot.

 

Edit: Ah, jeg var inne å sjekka på en KLM-dvd jeg satt og så på.. (Kirkvaag, Lystad og Mjøen) og der sto det TRE einsere under en innspilling som sikkert er gjort i mellom 1975-78.

 

Skjønner hva du mener, har bestandig trodde de skulle stå den veien vi har satt dem. Man lærer jaggu noe nytt hver dag... :happyhappy:

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Skal de ikke stå slik at buen følger buen om du skjønner?

 

Hvor var du i dag forresten, savna deg på Volksfest.

 

Fargen er tett. Malaga-rot.

 

Edit: Ah, jeg var inne å sjekka på en KLM-dvd jeg satt og så på.. (Kirkvaag, Lystad og Mjøen) og der sto det TRE einsere under en innspilling som sikkert er gjort i mellom 1975-78.

 

Skjønner hva du mener, har bestandig trodde de skulle stå den veien vi har satt dem. Man lærer jaggu noe nytt hver dag... :happyhappy:

 

Godt man har kildene i orden:D. Husker bare hvordan de var montert på Nesby-Golfen.

 

Jeg øyna stabilt drittvær (møkkaværet fra Trackday på fredag måtte jo bare følges opp), så jeg prioriterte arbeidet med å få færrest mulig grånyanser på PL-Golfen.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dieselen solgt, vel David kjøpte den. Makan til sparebøsse å kjøre, han har helt ut opptil flere liter allerede... :yak:

 

Neste prosjekt er kjørt ned til lakkerer i dag, en Malagarot 78 modell LS automat. Denne blir satt helt i orginal stand, ikke noe dill og dall her... imstupid

 

Bilde_007.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Må si ting går unna her!!!

 

 

 

Ang. Spar'n, som jeg kjøpte akkurat! :)

 

Har du noe prisoverslag på hva det kommer på å lakkere resten av bilen?

Og har dere noen frontplater inne?

 

Tore

 

Har bare nedre frontplate akkurat nå, men fikser dette billig siden jeg har gode kontakter på Veng. Ang. lakkering så tviler jeg på mer enn en 4-5 lapper.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår