Reinert A Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 vis det er ting folk lurer på angående andre ting så må de vel få lov til og spørre? så lenge det er seriøst ! off topicen er fin den da , er alltid innom den hver gang jeg er her...er det noen som lurer på no er det jo greit og få vite hva andre syns osv. faen er dere så firkanta for? greit nok at det er unødvendig med mange av postingene som er her... mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Er helt enig.. jeg liker bilforumet, men hvis det skal bli så firkantig at det kun er et 100% bilforum, så syns jeg det blir kjedelig. Off topic må no vel kunne være off topic!? Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Det er deres mening. Mange mener motsatt og derfor er det endret. Selv merker jeg betydlig forbedring av dette forumet fra forandringene siste dagene. Jeg er en av de som er her for å lese/skrive om bil, annet tull tar jeg heller på IRC kanalen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg