Gjest moore Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Blir bra det her! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Blir bra det her! :) Utvilsomt! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Hvor i Arendal er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Hvor i Arendal er det? I Arendal er det hos MT Lydcenter, Kystveien 48 (ved båthavna i Kuviga) fra 18-22. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 ;) hva er opplegget på caledonien ? og mange babes :titties: Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 ;) hva er opplegget på caledonien ? og mange babes :titties: Vi skal kåre Årets Babe 2007, og kjører delfinaler i alle byene vi besøker i sommer med finale i Trondheim 15. september. På Caledonien starter vi babeshowet klokka 21.00, jentene går på scenen én etter én og shower, mens publikum stemmer på sin favoritt via SMS. Antrekk er bikini, hotpants e.l, så det skulle bli moro for de fleste, skulle man tro :rolleyes: Antall babes ligger vanligvis på mellom fem og syv i hver by. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 den er god som gull ;) satse på fin vær og masse biler... sms er er videresendt ..snakkas Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Bare været holder så blir det bra dette her :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.pugg Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Får vel kansje stille med vinge vogna da :) Siter use your mind!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Får vel kansje stille med vinge vogna da :) Det høres ut som en god plan :thumb: Ser meteorologene lover oppholdsvær, i det minste. Så får vi satse på at sola kommer også :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Satser på at været blir bra! :D Men blir dette inne på selve travbanen, eller ute på den store parkeringsplassen utenfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 I utgangspunktet er en stor del av parkeringsplassen utenfor satt av til utstillingsområde og plass til vårt opplegg. Når dere kommer på plassen ser dere raskt hvor vi holder til. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 18:30 i dag. Dette var sørgelige greier. Kanskje det var været som skremte grombilene vekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 skal ut å kikke etterpå,så får vi se:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Få ut noen bilder etterhvert da folkens! Vil se hva jeg går glipp av :P Spotter jeg en hvit R33 langt utpå plassen der ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg