Simonsen Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Glattkjøringsbanen på Sotra er morsommere :P Det trur eg på, eg vart litt skuffa når eg kom opp der :P Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Vert på politi stasjonen, hjå dokteren, på sjukehuset, tatt rønken av trynet som var heilt alikevell. Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 stått opp halv 7 og kjørt dama på flyplassen:( kjørt hjem, kopet m pcen. lagt meg, stått opp. og kopet mere med pcen hurra for en dag Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 i dag har jeg vært dau trøtt på jobb. klokka 12 gikk jeg avgårde for og ha kjøre timer på MC :D første timene mine, gikk sånn tålig greit uten noe spessielt mas og kjas. hadde noen "moped tendenser" i og med at jeg har kjørt moped i noen år og lakt til uvaner som feks det og kjøre med beinet nesten nede i bakken når jeg skal ta u-sving. men var UTROLIG morro og komme seg ut på 2 hjul igjenn. etter kjøretimene var det tilbake på jobb. etter jobb var det rett på en annen jobb jeg har så hjem og spise middag og sovne i stolen på kjøkkenet. vkne opp, dusje og skifte klær, ut og hente to veninner og opp til typen til ho ene og se film. halveis sovne under filmen. kjøre de tilbake igjenn og hoppe i seng og her ligger jeg nå med laptoppen på fanget og nyter ei kal øl mens jeg venter på jon blund. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Har jobbet da (samt mye fotball på jobb), etter jobb laget jeg middag, så var det ut i verkstedet der jeg lempet av båten fra hengeren, samt planlagte hva vi skulle gjøre med en 240 v8 som står der.. Og litt div.. Nå døser jeg her mens dama er godtesjuk, og katta sitter på skulderen og maler.,. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 ahh, jobba til 16:00, mekka litt corrado, eti, lasta ned musikk, cruisa en lite tur og nå sitter jeg her med en kald pils før det er kvelden. Blir nok en øl eller to mer i morra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 I kveld, på vei hjem fra vognskjulet, stoppet jeg langs E6 og hjalp en Amazon i nød. Så vanvittig herlig det er å feilsøke gamle biler: Får den bensin? Jepp! Da må det være tenninga. Ta av ei plugghette og hold den mot gods, så skal jeg vri på tenningsnøkkelen. Ingen gnist. Ta av fordelerlokket. Aha, stiften har brukket tvers av! Men det står uten en tapp som sikkert fungerer hvis vi justerer litt. Sett bilen i 4 gir og skyv den litt forover. Stiftåpning justert på grovt øyemål og den gamle B18-motoren startet på første slaget og gikk som ei klokke på tomgang. Fikk tilogmed bruk for refleksvesten... For en nydelig kveld :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
McQueen Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Sitter og irriterer meg over at jeg ikke kan dra ut på byen i kveld siden jeg er så jææævlig blakk denne måneden.. Siter 2005 BMW 118D 1996 Nissan Maxima V6 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Stått opp klokken halv fire i natt, for å ta flyet til Køben, for så å fly videre til Birmingham. Komme frem til Birmingham, og finne ut at togene ikke går i dag pga. bygging. ta bussen inn til Birmingham sentrum og videre derfra til Wolverhampton. Drasse med seg masse bagasje rundt for å finne der jeg skal plukke opp nøkkelen til hybelen. Innstallere meg, sette opp internett og handle. Så nå sitter jeg visst her. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Har stått opp.. Og driver å pusser opp propangrillen min.. Blir digg å slippe å bruke elektrisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 kappkjørt med en lamborghini. var litt kjedelig siden den ikke lot seg erge opp til de grader jeg hadde gjort hvis jeg hadde en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Tok ut en fridag idag, så idag fikk jeg gjort noe dall.. Eu godkjent Porscha, levert omreg og betalt det.. Reparert det ene dørhåndtaket som tok kvelden igår kveld.. Cruisa masse. vært å stemt.. Kopa på pc'en.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 vært på skolen og så har jeg både tatt og klart MC teoriprøva :D genialt. og så har jeg vært litt ute på glattkjørings banen og testa en kompis sin Beta 525 (samma motoen som KTM 525) Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg